Conflicts of Interest and Complexity in the Context of Organizational Communication
  • 洋書
  • 電子版あり

Conflicts of Interest and Complexity in the Context of Organizational Communication  Paperback

Lenk, Timo

  • ウェブストア価格 ¥22,919(本体¥20,836)
  • Springer(2025/09発売)
  • ポイント 208pt
  • 海外取次在庫
WYKORZYSTANIE URZADZEN CYFROWYCH W KOSCIOLACH (2025. 72 S. 220 mm)
  • 洋書

WYKORZYSTANIE URZADZEN CYFROWYCH W KOSCIOLACH (2025. 72 S. 220 mm)  Paperback

APEV, Elijah Hembanen/Ale, Mary Oluwaturoti/Tughgba, Winifred Doofan

  • ウェブストア価格 ¥10,985(本体¥9,987)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2025/09発売)
  • ポイント 99pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Innowacyjne dzialania w zakresie komunikacji pamieci instytucjonalnej: 100 lat CPF : Jak wprowadzac innowacje w komunikacji pamieci instytucjonalnej (2025. 164 S. 220 mm)
  • 洋書

Innowacyjne dzialania w zakresie komunikacji pamieci instytucjonalnej: 100 lat CPF : Jak wprowadzac innowacje w komunikacji pamieci instytucjonalnej (2025. 164 S. 220 mm)  Paperback

Dias Neto, Joã/o de Deus

  • ウェブストア価格 ¥16,240(本体¥14,764)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2025/07発売)
  • ポイント 147pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Trust in the media and its consequences : A literature review (2025. 56 S. 220 mm)
  • 洋書

Trust in the media and its consequences : A literature review (2025. 56 S. 220 mm)  Paperback

Becker, Lisa

  • ウェブストア価格 ¥7,231(本体¥6,574)
  • OUR KNOWLEDGE PUBLISHING(2025/07発売)
  • ポイント 65pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Test Process All : Literature review on the community approach (2025. 88 S. 220 mm)
  • 洋書

Test Process All : Literature review on the community approach (2025. 88 S. 220 mm)  Paperback

DRAME, Abibata

  • ウェブストア価格 ¥15,239(本体¥13,854)
  • OUR KNOWLEDGE PUBLISHING(2025/07発売)
  • ポイント 138pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Innovative actions in institutional memory communication: 100 years of CPF : How to innovate in institutional memory communication (2025. 160 S. 220 mm)
  • 洋書

Innovative actions in institutional memory communication: 100 years of CPF : How to innovate in institutional memory communication (2025. 160 S. 220 mm)  Paperback

Dias Neto, Joã/o de Deus

  • ウェブストア価格 ¥16,240(本体¥14,764)
  • OUR KNOWLEDGE PUBLISHING(2025/07発売)
  • ポイント 147pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Zaufanie do mediów i jego konsekwencje : Synteza literatury (2025. 60 S. 220 mm)
  • 洋書

Zaufanie do mediów i jego konsekwencje : Synteza literatury (2025. 60 S. 220 mm)  Paperback

Becker, Lisa

  • ウェブストア価格 ¥7,231(本体¥6,574)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2025/07発売)
  • ポイント 65pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Proces testowy Wszystkie : Przeglad literatury na temat podejscia spolecznosciowego (2025. 96 S. 220 mm)
  • 洋書

Proces testowy Wszystkie : Przeglad literatury na temat podejscia spolecznosciowego (2025. 96 S. 220 mm)  Paperback

DRAME, Abibata

  • ウェブストア価格 ¥15,239(本体¥13,854)
  • WYDAWNICTWO NASZA WIEDZA(2025/07発売)
  • ポイント 138pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
プラットフォーム時代におけるデジタル文化<br>Digital Culture in the Platform Era : Studying Celebrity, Influence, and Superstars Online
  • 洋書
  • 電子版あり

プラットフォーム時代におけるデジタル文化
Digital Culture in the Platform Era : Studying Celebrity, Influence, and Superstars Online
 Paperback,  言語:ENG

Tilton, Shane

  • ウェブストア価格 ¥15,424(本体¥14,022)
  • Palgrave Macmillan(2025/08発売)
  • ポイント 140pt
  • 海外取次在庫
大破壊者:第一次トランプ政権のメディア戦手法<br>The Great Disruptor : Trump, the Media, and the Politics of Degradation
  • 洋書
  • 電子版あり

大破壊者:第一次トランプ政権のメディア戦手法
The Great Disruptor : Trump, the Media, and the Politics of Degradation
 Paperback

Koch, Lars (EDT)/ Nanz, Tobias (EDT)/ Rogers, Christina (EDT)

  • Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K(2025/07発売)
  • ご注文いただけません
Handbuch kommunikationswissenschaftliche Erinnerungsforschung (De Gruyter Reference)
  • 洋書

Handbuch kommunikationswissenschaftliche Erinnerungsforschung (De Gruyter Reference)

  • DE GRUYTER(2025/06発売)
  • ご注文いただけません
バービー人形のメディア論<br>Barbie in the Media : The Transmedia Presence of Mattel's Celebrity Doll (2025. xxv, 377 S. XXV, 377 p. 45 illus., 44 illus. in color. 210 mm)
  • 洋書

バービー人形のメディア論
Barbie in the Media : The Transmedia Presence of Mattel's Celebrity Doll (2025. xxv, 377 S. XXV, 377 p. 45 illus., 44 illus. in color. 210 mm)
 Hardcover

Herausgegeben:Aguiló/-Pé/rez, Emily R./ Hains, Rebecca C.

  • ウェブストア価格 ¥37,484(本体¥34,077)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; PALGRA(2025発売)
  • ポイント 340pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
AIを活用するアカデミック・ライティング:効率的かつ倫理的な学術的文章術のための完全ガイド<br>Using AI in Academic Writing and Research : A Complete Guide to Effective and Ethical Academic AI
  • 洋書
  • 電子版あり

AIを活用するアカデミック・ライティング:効率的かつ倫理的な学術的文章術のための完全ガイド
Using AI in Academic Writing and Research : A Complete Guide to Effective and Ethical Academic AI
 Hardcover

Haber, Eldar/ Jemielniak, Dariusz/ Kurasiński, Artur

  • ウェブストア価格 ¥9,814(本体¥8,922)
  • Palgrave Macmillan(2025/05発売)
  • ポイント 89pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
ボーカロイドの科学入門:初心者のためのヤマハの歌声合成ソフトの科学的解説<br>How Vocaloid Works : A Beginner's Guide to the Science Behind Yamaha's Singing Voice Synthesis Software (2025. xi, 89 S. XI, 89 p. 210 mm)
  • 洋書
  • 電子版あり

ボーカロイドの科学入門:初心者のためのヤマハの歌声合成ソフトの科学的解説
How Vocaloid Works : A Beginner's Guide to the Science Behind Yamaha's Singing Voice Synthesis Software (2025. xi, 89 S. XI, 89 p. 210 mm)
 Hardcover

Jude, Gretchen

  • ウェブストア価格 ¥10,707(本体¥9,734)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER NATURE SWITZERLAND; PALGRA(2025発売)
  • ポイント 97pt
  • 海外取次在庫
Die Marke Chanel als Objekt der Begierde und des Konsums : Der Einfluss der Marke auf das Verhalten und die Meinung von Konsumenten und Nicht-Konsumenten (2025. 76 S. 220 mm)
  • 洋書

Die Marke Chanel als Objekt der Begierde und des Konsums : Der Einfluss der Marke auf das Verhalten und die Meinung von Konsumenten und Nicht-Konsumenten (2025. 76 S. 220 mm)  Paperback

Giordani, Luiza/Machado, Mª/ Berenice

  • ウェブストア価格 ¥12,487(本体¥11,352)
  • OMNISCRIPTUM; VERLAG UNSER WISSEN(2025/05発売)
  • ポイント 113pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
La marque Chanel comme objet de désir et de consommation : L'influence de la marque sur le comportement et l'opinion des consommateurs et des non-consommateurs (2025. 76 S. 220 mm)
  • 洋書

La marque Chanel comme objet de désir et de consommation : L'influence de la marque sur le comportement et l'opinion des consommateurs et des non-consommateurs (2025. 76 S. 220 mm)  Paperback

Giordani, Luiza/Machado, Mª/ Berenice

  • ウェブストア価格 ¥12,487(本体¥11,352)
  • OMNISCRIPTUM; EDITIONS NOTRE SAVOIR(2025/05発売)
  • ポイント 113pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Il marchio Chanel come oggetto di desiderio e di consumo : L'influenza del marchio sul comportamento e sull'opinione dei consumatori e dei non consumatori (2025. 72 S. 220 mm)
  • 洋書

Il marchio Chanel come oggetto di desiderio e di consumo : L'influenza del marchio sul comportamento e sull'opinione dei consumatori e dei non consumatori (2025. 72 S. 220 mm)  Paperback

Giordani, Luiza/Machado, Mª/ Berenice

  • ウェブストア価格 ¥12,487(本体¥11,352)
  • OMNISCRIPTUM; EDIZIONI SAPIENZA(2025/05発売)
  • ポイント 113pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Die Perspektive der Jugendlichen : zu den Auswirkungen psychoaktiver Substanzen auf soziale Ereignisse (2025. 100 S. 220 mm)
  • 洋書

Die Perspektive der Jugendlichen : zu den Auswirkungen psychoaktiver Substanzen auf soziale Ereignisse (2025. 100 S. 220 mm)  Paperback

Gonzá/lez Ló/pez, Diego

  • ウェブストア価格 ¥15,239(本体¥13,854)
  • OMNISCRIPTUM; VERLAG UNSER WISSEN(2025/05発売)
  • ポイント 138pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Le point de vue des jeunes : sur les effets des substances psychoactives sur les événements sociaux (2025. 100 S. 220 mm)
  • 洋書

Le point de vue des jeunes : sur les effets des substances psychoactives sur les événements sociaux (2025. 100 S. 220 mm)  Paperback

Gonzá/lez Ló/pez, Diego

  • ウェブストア価格 ¥15,239(本体¥13,854)
  • OMNISCRIPTUM; EDITIONS NOTRE SAVOIR(2025/05発売)
  • ポイント 138pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Il punto di vista dei giovani : sugli effetti delle sostanze psicoattive sugli eventi sociali (2025. 92 S. 220 mm)
  • 洋書

Il punto di vista dei giovani : sugli effetti delle sostanze psicoattive sugli eventi sociali (2025. 92 S. 220 mm)  Paperback

Gonzá/lez Ló/pez, Diego

  • ウェブストア価格 ¥15,239(本体¥13,854)
  • OMNISCRIPTUM; EDIZIONI SAPIENZA(2025/05発売)
  • ポイント 138pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。