To samo kulturowa a polska rzeczywisto w "supermarkecie kultury : To samo kulturowa w erze kultury masowej. Jak odnale siebie w "supermarkecie kultury" (2013. 88 S. 220 mm)

個数:

To samo kulturowa a polska rzeczywisto w "supermarkecie kultury : To samo kulturowa w erze kultury masowej. Jak odnale siebie w "supermarkecie kultury" (2013. 88 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783639890204

Description


(Text)
Cz owiek staje si obywatelem wiata, a w kszta towaniu przynale no ci kulturowej pomagaj mu nowoczesne media. W ramach ycia w zglobalizowanej rzeczywisto ci powoli przestaje mie sens jedynie to samo polska w niezmienionej formie. Nie chc przes dza , e kultura lokalna jest wypierana przez globaln , ale chc zbada , która z nich jest dominuj c przy kreowaniu to samo ci w ród m odych ludzi. Z jednej strony ,,supermarket kultury daje ogromne mo liwo ci w wyborze to samo ci, ale z drugiej strony m odzi ludzie zatracaj swoj rodzim kultur na rzecz dopasowania si do ponowoczesnej rzeczywisto ci. Nie wiedz c do ko ca, jak ich to samo powinna wygl da , jednostki staraj si zmienia .

最近チェックした商品