First language mix in English class (2017. 144 S. 220 mm)

個数:

First language mix in English class (2017. 144 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783330039629

Description


(Text)
The debate over whether or not students' first language should be used in English language classrooms has been controversial for a long time. Findings in the literature reveal two opposing views: On one end of the continuum are those who believe that L1 should not be used in L2 classrooms and call for its prohibition, and on the other end there are those who believe that L1 is useful for L2 learning and it should be employed in the English language classroom. However, a unified approach regarding the use of L1 is still absent thereby confusing teachers about the contexts in which L1 should and should not be used. It is this debate that aroused my interest in conducting this research. The purpose of this study was investigating the use of Wolayita language in grade five English classes. Basically; the extent to which wolayita language is used,reason teachers give for using wolayita language, and teachers and students attitude towards the use of Wolayita language in grade five English classes. It is, therefore, recommended that teachers should consider the use of student's first language in English classes systematically.

最近チェックした商品