Learning and Knowledge Analytics in Open Education : Selected Readings from the AECT-LKAOE 2015 Summer International Research Symposium

個数:

Learning and Knowledge Analytics in Open Education : Selected Readings from the AECT-LKAOE 2015 Summer International Research Symposium

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 230 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783319817828
  • DDC分類 371.33

Full Description

This book explores trends in learning and knowledge analytics in open education, as explored in proceedings papers from AECT-LKAOE 2015 International Research Symposium. The chapters investigate various issues surrounding open education in all disciplines, such as learning design in open-ended learning environments, MOOCs (Massive Open Online Courses), learning analytics studies and applications, and technology and new media. The chapter authors provide guidance for how to design and develop most effective, efficient, and appealing instruction as well as suggesting learning strategies relevant to the open education era.

Contents

Learning Is a Journey, Not a Destination.- The Impact of Instructional Design: Questions of Conscience.- Using Data Analytics to Drive Performance and Instructional Decision Making.- Learning Analytics: Serving the Learning Process Design and Optimization.- Design of Online Student Orientation with Conceptual and Procedural Scaffolding.- Improve MOOCS' Learning through Peer Feedback How Learners' Learning Improved by Providing and Receiving Feedback?.- Emerging Technology: Instructional Strategies for Nailing Jell-O to a Tree.- Utopian and Dystopian Futures for Learning Technologies.- Open Educational Resources (OER)-based Flipped Classroom Practice in an Undergraduate Course.- Tracking Students' Activities in Serious Games.- Eight Trends Affecting the Field of Instructional Design and Technology: Opportunities and Challenges.- Educational Technologists as Change Agents to Integrate Social Media for Teaching and Learning.- An Instructional Design Model for Information Science.- If Content is King then e3 Instruction is Queen.- Academic Writing, Publishing & Presentations in Educational Technology.- Chinese Scholars' Perspectives Regarding Educational Technology.- Epilogue.         

最近チェックした商品