How to Teach the Epidural Block in Obstetric Anesthesia (2024. xi, 160 S. XI, 160 p. 92 illus., 85 illus. in color. 235 mm)

個数:

How to Teach the Epidural Block in Obstetric Anesthesia (2024. xi, 160 S. XI, 160 p. 92 illus., 85 illus. in color. 235 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 150 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031702105

Full Description

This book highlights the distinction between "how to teach" and "how to practice," emphasizing the importance of effective teaching skills in conveying information and skills to others. The authors' extensive experience and research make this book a comprehensive and authoritative guide to effective teaching methods for the challenging task of teaching the epidural technique.

Traditionally, teaching this technique has relied on observation and hands-on experience with a tutor. However, the book proposes the use of simulators and other new tools to aid learning and explores methods of assessing learning outcomes. Additionally, the volume editor draws on his 30 years of experience as a clinical teacher and current scientific studies to develop a comprehensive understanding of effective teaching methods.

The book also discusses promising new tools, such as virtual reality, metaverse, and eye-tracking-based teaching, which have the potential to revolutionize the way medical professionals learn and practice clinical skills. By exploring these emerging technologies, the book offers a forward-looking perspective on the future of medical education.

Overall, this book is a valuable resource for those interested in teaching the epidural technique and for medical educators more broadly. Its consideration of new technologies makes it forward-looking and provides insights into the future of medical education.

Contents

1. Teaching the Epidural Technique.- 2. Epidural Simulators.- 3. Assessing Learning.- 4. Learning curves.- 5. Teaching with ultrasounds.- 6. The Structured and Standardized EESOA Model.- 7. Future Perspectives.

最近チェックした商品