Promoting Student Attention : How to Understand, Assess, and Create Conditions for Attention

個数:

Promoting Student Attention : How to Understand, Assess, and Create Conditions for Attention

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 277 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781416633181
  • DDC分類 153.733

Full Description

A research-based guide to help teachers support students with attention challenges.Why can't my students pay attention? It's a deceptively simple question that's increasingly on teachers' minds.

It's not about "fixing" students facing distractions—digital or otherwise. Rather, it's about looking at inattention in new ways and adopting proven, attention-promoting strategies that are learner-centered, respectful, and effective. In Promoting Student Attention, psychologist and educator Robin Wisniewski:

Discusses what attention is and offers a framework for thinking about student attention.
Explains how to assess inattention in the classroom and find root causes.
Introduces five principles for promoting attention, along with strategies to use right away.
Addresses ADHD—what it is and isn't—and presents targeted approaches to help students with specific inattention or impulsivity issues.
Shares the experiences of real teachers who have created conditions for attention in their classrooms.

Students can't learn if they can't focus. Use this book to better support students who struggle with attention issues and to create an improved learning environment for all the students you teach.

最近チェックした商品