目次
1 Research Background:Textbook Research in an EFL Context
2 Literature Review:Towards a Descriptive Model for EFL Textbook Unit Analysis
3 Metadiscourse Analysis in Japanese and Chinese EFL Textbooks
4 Rhetorical Pattern Analysis in Japanese and Chinese EFL Textbooks
5 Analysis of Practice Activities in Japanese and Chinese EFL Textbooks
6 Results of EFL Textbook Comparisons with the English Language Curricula of Japan&China
7 Towards an Approach for Enriching Learners’ Metalinguistic Awareness
8 Conclusion
著者等紹介
王林鋒[ワンリンフォン]
2008年西南大学大学院教育学研究科カリキュラム及び教授法専攻修士課程修了〈中国・重慶〉。2022年4月―現在、大阪教育大学多文化教育系特任准教授(本データはこの書籍が刊行された当時に掲載されていたものです)
※書籍に掲載されている著者及び編者、訳者、監修者、イラストレーターなどの紹介情報です。