アジア太平洋地区における教育リエンジニアリングの新パラダイム<br>New Paradigm for Re-Engineering Education : Globalization, Localization and Individualization (Education in the Asia-Pacific Region : Issues, Concerns and Prospects) 〈Vol. 6〉
  • 洋書
デカルトの二元論を越えて:科学教育における感情<br>Beyond Cartesian Dualism : Encountering affect in the Teaching and Learning of Science (Science and Technology Education Library) 〈Vol. 29〉
  • 洋書

デカルトの二元論を越えて:科学教育における感情
Beyond Cartesian Dualism : Encountering affect in the Teaching and Learning of Science (Science and Technology Education Library) 〈Vol. 29〉
 Hardcover,  言語:ENG

Alsop, S. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,074(本体¥20,977)
  • Springer(2005/11発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外取次在庫
The Didactical Challenge of Symbolic Calculators : Turning a Computational Device into a Mathematical Instrument (Mathematics Education Library Vol.36) (2004. VII, 312 p.)
  • 洋書

The Didactical Challenge of Symbolic Calculators : Turning a Computational Device into a Mathematical Instrument (Mathematics Education Library Vol.36) (2004. VII, 312 p.)  Hardcover

  • ウェブストア価格 ¥35,662(本体¥32,420)
  • SPRINGER, BERLIN(2004発売)
  • ポイント 324pt
  • 海外取次在庫
科学的探究と科学の本質:教育への含意<br>Scientific Inquiry and Nature of Science : Implications for Teaching, Learning, and Teacher Education (Science & Technology Education Library Vol.25) (2004. XVIII, 453 p.)
  • 洋書

科学的探究と科学の本質:教育への含意
Scientific Inquiry and Nature of Science : Implications for Teaching, Learning, and Teacher Education (Science & Technology Education Library Vol.25) (2004. XVIII, 453 p.)
 Hardcover,  言語:ENG

Ed. by Lawrence B. Flick et al.

  • ウェブストア価格 ¥52,445(本体¥47,678)
  • SPRINGER NETHERLANDS; KLUWER, D.(2004発売)
  • ポイント 476pt
  • 海外取次在庫
The Future of the Teaching and Learning of Algebra : The 12th ICMI Study (New ICMI Study Series Vol.6) (2004. XIV, 373 p.)
  • 洋書

The Future of the Teaching and Learning of Algebra : The 12th ICMI Study (New ICMI Study Series Vol.6) (2004. XIV, 373 p.)  Hardcover,  言語:ENG

Ed. by Kaye Stacey, Helen Chick and Margaret Kendal

  • ウェブストア価格 ¥35,662(本体¥32,420)
  • SPRINGER NETHERLANDS(2004発売)
  • ポイント 324pt
  • 海外取次在庫
対話的学習:学習、教育と教授<br>Dialogic Learning : Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching (2004. 276 p.)
  • 洋書

対話的学習:学習、教育と教授
Dialogic Learning : Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching (2004. 276 p.)
 Hardcover,  言語:ENG

Ed. by Jos van der Linden and Peter Renshaw

  • ウェブストア価格 ¥23,074(本体¥20,977)
  • Springer(2004発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外取次在庫
ネットワーク学習研究の進歩<br>Advances in Research on Networked Learning (Computer Supported Collaborative Learning Vol.4) (2004. 260 p.)
  • 洋書

ネットワーク学習研究の進歩
Advances in Research on Networked Learning (Computer Supported Collaborative Learning Vol.4) (2004. 260 p.)
 Hardcover

  • ウェブストア価格 ¥23,074(本体¥20,977)
  • Springer(2004発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外取次在庫
研究分野としての科学教育の進化<br>The Evolution of Science Education as a Field of Research : Defining an Identity (2004. 264 p.)
  • 洋書

研究分野としての科学教育の進化
The Evolution of Science Education as a Field of Research : Defining an Identity (2004. 264 p.)
 Paperback,  言語:ENG

Fensham, P.J.

  • ウェブストア価格 ¥25,172(本体¥22,884)
  • Springer(2004発売)
  • ポイント 228pt
  • 海外取次在庫
作文教育ハンドブック:効果的な作文学習・教育のために(第2版)<br>Effective Learning and Teaching of Writing : A Handbook of Writing in Education (Studies in Writing Vol.14) (2nd ed. 2004. 670 p.)
  • 洋書
作文教育ハンドブック:効果的な作文学習・教育のために(第2版)<br>Effective Learning and Teaching of Writing : A Handbook of Writing in Education (Studies in Writing Vol.14) (2nd ed. 2004. 670 p.)
  • 洋書
数学教育の社会・政治的次元の研究<br>Researching teh Socio-Political Dimensions of Mathematics Education : Issues of Power in Theory and Methodology (Mathematics and its Applications Vol.35) (2004. XIV, 280 p.)
  • 洋書

数学教育の社会・政治的次元の研究
Researching teh Socio-Political Dimensions of Mathematics Education : Issues of Power in Theory and Methodology (Mathematics and its Applications Vol.35) (2004. XIV, 280 p.)
 Hardcover

Ed. by. Paola Valero and Robyn Zevenbergen

  • ウェブストア価格 ¥24,964(本体¥22,695)
  • Springer(2004発売)
  • ポイント 226pt
  • 海外取次在庫