DXの研究課題:学際的視座<br>A Research Agenda for Digital Transformation : Multidisciplinary Perspectives (Elgar Research Agendas)
  • 洋書

DXの研究課題:学際的視座
A Research Agenda for Digital Transformation : Multidisciplinary Perspectives (Elgar Research Agendas)
 Hardcover,  言語:ENG

Dong, John Q. (EDT)/ Verhoef, Peter C. (EDT)

  • Edward Elgar Publishing Ltd(2024/09発売)
  • ご注文いただけません
マーケティングにおける価値創造のデータサイエンス(第2版)<br>Creating Value with Data Analytics in Marketing : Mastering Data Science (Mastering Business Analytics) (2ND)
  • 洋書
  • 電子版あり

マーケティングにおける価値創造のデータサイエンス(第2版)
Creating Value with Data Analytics in Marketing : Mastering Data Science (Mastering Business Analytics) (2ND)
 Paperback,  言語:ENG

Verhoef, Peter C./ Kooge, Edwin/ Walk, Natasha

  • ウェブストア価格 ¥13,450(本体¥12,228)
  • Routledge(2021/11発売)
  • ポイント 122pt
  • 海外取次在庫
マーケティングにおける価値創造のデータサイエンス(第2版)<br>Creating Value with Data Analytics in Marketing : Mastering Data Science (Mastering Business Analytics) (2ND)
  • 洋書

マーケティングにおける価値創造のデータサイエンス(第2版)
Creating Value with Data Analytics in Marketing : Mastering Data Science (Mastering Business Analytics) (2ND)
 Hardcover,  言語:ENG

Verhoef, Peter C./ Kooge, Edwin/ Walk, Natasha

  • ウェブストア価格 ¥45,534(本体¥41,395)
  • Routledge(2021/11発売)
  • ポイント 413pt
  • 海外取次在庫
ビッグデータ解析による価値創造<br>Creating Value with Big Data Analytics : Making smarter marketing decisions
  • 洋書

ビッグデータ解析による価値創造
Creating Value with Big Data Analytics : Making smarter marketing decisions
 Hardcover,  言語:ENG

Verhoef, Peter C./ Kooge, Edwin/ Walk, Natasha

  • Routledge(2016/01発売)
  • ご注文いただけません
ビッグデータ解析による価値創造<br>Creating Value with Big Data Analytics : Making Smarter Marketing Decisions
  • 洋書
  • 電子版あり

ビッグデータ解析による価値創造
Creating Value with Big Data Analytics : Making Smarter Marketing Decisions
 Paperback,  言語:ENG

Verhoef, Peter C./ Kooge, Edwin/ Walk, Natasha

  • Routledge(2016/01発売)
  • ご注文いただけません
Multichannel Retailing : A Review and Research Agenda (Foundations and Trends® in Marketing)
  • 洋書

Multichannel Retailing : A Review and Research Agenda (Foundations and Trends® in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Liu, Huan/ Verhoef, Peter C./ Lobschat, Lara

  • ウェブストア価格 ¥13,808(本体¥12,553)
  • now publishers Inc(2018/12発売)
  • ポイント 125pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Consumer Informational Privacy : Current Knowledge and Research Directions (Foundations and Trends® in Marketing)
  • 洋書

Consumer Informational Privacy : Current Knowledge and Research Directions (Foundations and Trends® in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Beke, Frank T./ Eggers, Felix/ Verhoef, Peter C.

  • ウェブストア価格 ¥12,822(本体¥11,657)
  • now publishers Inc(2018/07発売)
  • ポイント 116pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Customer Value Management : Some Reflections and Future Trends (Nordrhein Westfälische Akademie der Wissenschafte - Ingenieur- und Wirtschaftswissenschaften 35) (1. Aufl. 2012. 28 S. 4 SW-Fotos. 24 cm)
  • 洋書

Customer Value Management : Some Reflections and Future Trends (Nordrhein Westfälische Akademie der Wissenschafte - Ingenieur- und Wirtschaftswissenschaften 35) (1. Aufl. 2012. 28 S. 4 SW-Fotos. 24 cm)  Paperback

Verhoef, Peter C./ Herausgegeben:Haneklaus, Birgitt

  • ウェブストア価格 ¥6,160(本体¥5,600)
  • BRILL SCHÖNINGH; BRILL | SCHÖNINGH(2012発売)
  • ポイント 56pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Loyalty Programs : Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design (Foundations and Trends® in Marketing)
  • 洋書

Loyalty Programs : Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design (Foundations and Trends® in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Bijmolt, Tammo H.A./ Dorotic, Matilda/ Verhoef, Peter C.

  • ウェブストア価格 ¥14,427(本体¥13,116)
  • now publishers Inc(2011/11発売)
  • ポイント 131pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)