Adjustments for Students with Special Needs in General Education Classes : Current Practice and Future Directions (Springerbriefs in Education)

個数:

Adjustments for Students with Special Needs in General Education Classes : Current Practice and Future Directions (Springerbriefs in Education)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789819991372

Full Description

This book reports a systematic synthesis of research on teachers' use of adjustments to support students with special educational needs who are currently in their mainstream classrooms. It presents a comprehensive analysis and synthesis of both quantitative and qualitative data, including studies involving observation, artefact examination, interviews, and surveys. It offers a holistic understanding of the current practices used by teachers to fulfil the intent of international inclusive education policy, and support the inclusion of students with a range of needs within the context of mainstream classrooms and programmes. This book also offers a range of recommendations for improving practice. 

Contents

CHAPTER 1: Introduction and Background.- CHAPTER 2: Methodology.- CHAPTER 3: Results and Discussion - What We Know About Adjustments and Implications.- CHAPTER 4: Major Implications and Future Directions.

最近チェックした商品