Innovation of Digital Economy : Cases from China (Management for Professionals)

個数:

Innovation of Digital Economy : Cases from China (Management for Professionals)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 420 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789819917402

Full Description

This book presents a rich selection of 36 real-world cases on how organizations in China explore the new growth pattern, business model innovation, and digital transformation in digital era. The topic of cases varies from digital marketing and Internet brands, the growth of digital platforms, digital transformation and the industrial Internet of things, strategies for cross-border e-commerce companies, and business model innovation in digital era, etc. These cases stem from a diverse set of industry sectors, reporting on best practices and lessons learned. The book shows how organizations strive to find new ways to develop and create new paths to grow in a digital world and shares essential practical insights into digital economy.  All cases are presented in a standardized structure in order to provide valuable insights and essential guidance for practitioners, scholars as well as general readers.

Contents

Introduction to Digital Economy In China: Innovation to Practice.- Chapter One: Internet Brands and  Digital Marketing.- Chapter Two: The Emergence and Growth of Digital Platform.- Chapter Three: Industrial Internet of Things.- Chapter Four: Digital Service.- Chapter Five: Data-Driven Business Model Innovation.- Chapter Six: Cross-Border E-commerce.

最近チェックした商品