The Beauty of Time Travel : The Work of Ramdane Touhami and the Agency Art Recherche Industrie for Officine Universelle Buly (2021. 440 S. 30 cm)

個数:

The Beauty of Time Travel : The Work of Ramdane Touhami and the Agency Art Recherche Industrie for Officine Universelle Buly (2021. 440 S. 30 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 300 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783967040197

Description


(Short description)
Wie gelingt es, eine vergessene Marke in eine globale Erfolgsgeschichte zu verwandeln? Dieses Buch stellt die wichtigsten Zutaten vor: Authentizität, Liebe zum Detail und unstillbare Neugierde auf die Welt.
(Text)
Alles begann mit einem Roman von Balzac, einem Flohmarktfund, und einem plötzlichen Moment kreativer Inspiration. Heute ist Officine Universelle Buly aus der Kosmetikwelt nicht mehr wegzudenken. Mitbegründer Ramdane Touhami hat seine Liebe für Vintage-Objekte aller Art mit mutigem Innovationsgeist kombiniert und eine begehrte Auswahl von Premium-Produkten kreiert, die man heute von Paris bis Tokio finden kann. Wie aber ist es ihm gelungen, eine vergessene Marke aus dem 19. Jahrhundert wiederzubeleben und in einen allseits hochgeschätzten Namen in der Gegenwart zu verwandeln? Dieses Buch nimmt das Buly-Universum von A bis Z unter die Lupe, beleuchtet seine nie enden wollende Lust, Traditionen neu zu erfinden und enthüllt dabei seine wahre Geschichte, seine Tricks und (fast) alle seine Geheimnisse.
(Short description)
Presented by its protagonists, The Beauty of Time Travel dissects the Buly universe from A to Z, looking at it's appetite for reinventing traditions whilst revealing the stories, tricks, and (almost) all its secrets.
(Text)
How does one reinvent an old brand, and revive it in the 21st century? For Ramdane Touhami It all started with a Balzac novel, a flea market find, and a jolt of creative inspiration. Rebuilding one of Paris' long-forgotten apothecaries, Officine Universelle Buly was reestablished in 2014. Polymath creative director and entrepreneur Touhami infused an appreciation for all things vintage with a spirit of conquest and innovation to offer a coveted-catalogue of premium products-often slightly quirky, but always elegant, refined, and delightful. A veritable handbook for creating a desirable, unique, and authentic brand, this book describes French savoir faire at its best, and recounts Buly's unusual adventures from 1803 to the present, conveying the best of traditional retail, such as personalization and craftsmanship, with the indispensable values of today, like sustainability and digitalization.Extensively illustrated with prints and photographs, The Beauty of Time Travel takes readers on a journey across the centuries to discover the history of the perfumery, as well as of its design, typography, and advertising. This comprehensive work explores the themes of flamboyance and French-style service, Buly's management philosophy, designing and producing the perfect product, fighting for a plastic-free range, the need to ground the local within a globalized system, and what our obsession with beauty means. Presented by its protagonists, The Beauty of Time Travel dissects the Buly universe from A to Z, looking at it's appetite for reinventing traditions whilst revealing the stories, tricks, and (almost) all its secrets.

最近チェックした商品