Positioning in Multilingual Classroooms : A Case Study of Thai Students in a British University (2009. 220 S. 220 mm)

個数:

Positioning in Multilingual Classroooms : A Case Study of Thai Students in a British University (2009. 220 S. 220 mm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783639113976

Description


(Text)
The rapid growth of international students in UK
higher education increases linguistic diversity in
academic and social contexts in a British
university, and that raises issues regarding the
extent to which multilingualism influences
interactions and inter-relationships between tutors
and international students within classroom
settings. This study explores the factors affecting
the ways Thai students position themselves in
relation to their tutors and peers with regard to
oral participation in pre-sessional EAP and
postgraduate classrooms. The findings reveal how
the construction of the Thai students' identities is
influenced by linguistic ideologies and power
relations existing within classroom settings and the
wider socio-political environment. This study
suggests EAP tutors acknowledge the status of
English as an international language to enhance
international students' classroom participation. It
is also vital to improve the attitudes of students
and academic staff regarding social inclusion and
tolerance towards international students who bring
about a positive, intellectual and social climate
within the British university landscape.

最近チェックした商品