CALL for Bridges between School and Academia (Studies in Computer Assisted Language Learning .1) (2015. 189 S. 210 mm)

個数:

CALL for Bridges between School and Academia (Studies in Computer Assisted Language Learning .1) (2015. 189 S. 210 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 189 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783631663356

Full Description

This volume looks at different ways in which research and educational practice in Computer Assisted Language Learning (CALL) can be linked. The chapters, contributed by academics and teachers of English, explore teacher training, material writing and sharing, course design and Open Educational Resources (OER).

Contents

Inhalt: Anna Turula/Maria Chojnacka: Introduction - Małgorzata Kurek/Anna Skowron: Going Open? - a pilot study on teachers' attitudes to openness - Katarzyna Hryniuk: Metalinguistic expressions in research articles written by Polish and English native-speakers: A corpus-based study - Elżbieta Gajewska/Joanna Podhorodecka: Why are there so few collections of business and official email templates? On the changing principles and tools in teaching business correspondence - Jarosław Krajka: EIL and World Englishes in the language classroom - using CALL to expand the sociocultural context of language teaching - Anna Turula: Digital TEFL training programmes - in search of a bridge well-balanced - Wojciech Malec: The development of an online course in Irish: Adapting academic materials to the needs of secondary-school students - Mariusz Kruk: Willingness to communicate in English in Active Worlds - Krzysztof Kotuła: Video annotation and delayed oral corrective feedback - Mariusz Marczak: Using videoconferencing software to maintain classroom presence for absent students - Ewa Zarzycka-Piskorz: How I stopped worrying and loved... Moodle (from the practice of an e-(nglish)-learning teacher).

最近チェックした商品