Tourism and Culture in the Age of Innovation : Second International Conference IACuDiT, Athens 2015 (Springer Proceedings in Business and Economics)

個数:

Tourism and Culture in the Age of Innovation : Second International Conference IACuDiT, Athens 2015 (Springer Proceedings in Business and Economics)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 625 p.
  • 商品コード 9783319275277

Full Description

This
book focuses on cultural tourism as it develops into the second decade of the
new millennium. It presents recent hospitality and tourism research findings
from various sources, including academic researchers and scholars, industry
professionals, government and quasi-government officials, and other key industry
practitioners. It discusses the latest tourism industry trends and identifies gaps
in the research from a pragmatic and applied perspective. It includes specific
chapters on innovation in tourism, the virtual visitor, cross-cultural visions
of digital collections, heritage and museum management in the digital era,
cultural and digital tourism policy, marketing and governance, social media,
emerging technologies and e-tourism and many other topics of contemporary
significance in global hospitality and tourism. The book is edited in
collaboration with the International Association of Cultural and Digital
Tourism (IACuDiT) and includes the proceedings of the Second International
Conference on Cultural and Digital Tourism. 

Contents

Part I: Cultural Tourism and Regional Development.- Part II: Emerging Forms of Tourism.- Part III: Methodologies, Tools and Approaches for Managing Tourist Destinations.- Part IV: ICT Developments and Tourism - New Perspectives. 

最近チェックした商品