Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education : 4th EAI International Conference, TIE 2023, Cambridge, UK, September 27-28, 2023, Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications En

個数:

Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education : 4th EAI International Conference, TIE 2023, Cambridge, UK, September 27-28, 2023, Proceedings (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications En

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 159 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783031593826
  • DDC分類 371.335

Full Description

This book constitutes the refereed proceedings of the 4th International Conference on Technology, Innovation, Entrepreneurship and Education, TIE 2023, held in Cambridge, UK, in September 2023.

The 17 full papers were carefully selected from 44 submissions and cover four areas: international school projects; technology in education; technology for content creation and future content delivery.

Contents

.-International School Projects.

.- Predicting School Dropout in Malawi.

.- Co-creation Lab and its liminal pedagogy as an innovation tool for shaping a local and global future. 

.-Technology in Education.

.- Exploring Women's Role in Creative Industries through Collaborative Action Research Using Tabletop Role-Playing Games.

.- Designing a Master course curriculum for Innovation through Living Labs.

.- Immersive Virtual Reality, Augmented Reality and Mixed Reality for Self-Regulated Learning: A Review.

.-Technology for Content Creation.

.- Co-creation and personalisation of an immersive web environment.

.- The Meta-stage: Utilizing Metaverse-Enabling Technologiesfor Hybrid Co-Presence Experiences.

.- Gamifying the Museum: Enhancing Immersive Art Experiences with Social Connections and Personal Identity Exploration.

.-Future Content Delivery.

.- 'In the Future we will make our own superheroes' : Reflections on the Future of Broadcast for children age 7-11

.- Flexilink: A Low Latency Solution for Packet Based Media.