Digitalization for Value Creation : Corporate Culture for a Digital World (Future of Business and Finance) (2020)

個数:

Digitalization for Value Creation : Corporate Culture for a Digital World (Future of Business and Finance) (2020)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 140 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783030362317

Full Description

Digitalization is the greatest change project that we have ever known, and data is circulating in unimaginable quantities and at unimaginable speed. In this book, the author urges managers and business leaders to embrace this constant state of change in cooperation with their team. He addresses how corporate culture and hierarchies have to change to adapt to new digital workspaces and value chains. These changes also include questions about the use and storage of data, customer relations and international teamwork. The book is especially geared towards managers in manufacturing industries and companies. 

Contents

Introduction: Waiting for Death?- Data-Driven Services - Model for an Industrial Turning Point.- The Digital Revolution Is Everywhere.- Data Is Power.- The Modern Value Chain Stage Architecture.- Call to Arms for a Change in Corporate Culture.- Progressive Thinking.- Digital Society.- My Motto for Success? Adopt a Proactive Approach.- Not Without a Team.- Celebrating Success and Failure Together.- First, Look Inwards, then to the Customer.- Management 4.0.

最近チェックした商品