Well-being in the Early Years (Critical Approaches to the Early Years)

個数:

Well-being in the Early Years (Critical Approaches to the Early Years)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 138 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781909330658
  • DDC分類 370.152

Full Description

A multi-disciplinary and holistic approach to the well-being of young children to support child development modules on a variety of programmes. The emotional, physical and social well-being of young children is a prime area of the new Early Years Foundation Stage (EYFS) and is at the forefront of current policy and debate. This text goes beyond issues of safeguarding to address how the well-being of young children can be affected by a range of circumstances and how well-being is promoted by professionals from a variety of disciplines. It looks at various aspects of well-being in the young child from a number of perspectives, and examines key issues such as special and additional needs, poverty and deprivation, abuse, race, ethnicity and culture.

Contents

Introduction to critical thinking Introduction: challenging misconceptions about well-being in the early years 1.The parents and extended family 2. The early years professional perspective 3. The early years teacher perspective 4. Health and well-being of the young child 5. The foster/adoptive parent perspective 6. The social worker perspective 7. Reflection on well-being of young children

最近チェックした商品