中等教育後の英語学習者アクセス:大学でもキャリア準備でもなく<br>English Learners' Access to Postsecondary Education : Neither College nor Career Ready (Critical Language and Literacy Studies)

個数:

中等教育後の英語学習者アクセス:大学でもキャリア準備でもなく
English Learners' Access to Postsecondary Education : Neither College nor Career Ready (Critical Language and Literacy Studies)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 232 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781800413740
  • DDC分類 418.0071

Full Description

Why does a public high school, despite having resources and educators with good intentions, end up graduating English learners (ELs) without preparing them for college and career? This book answers this question through a longitudinal ethnographic case study of a diverse high school in Pennsylvania. The author takes the reader on a journey with seven EL students through their last two years of high school, exploring how and why none of them reached the postsecondary destinations they originally aspired to. This book provides a sobering look into the systemic undereducation of high school ELs and the role of high schools in limiting their postsecondary options.

Contents

Preface

Chapter 1. Introduction

Chapter 2. Limited Access to Rigorous Academic Curriculum

Chapter 3. Underdeveloped College Knowledge

Chapter 4. Different Reasons to Choose a Community College

Chapter 5. Not Career Ready

Chapter 6. ELs' Access to Postsecondary Education

Appendix: Method

References

最近チェックした商品