AI in Business : Towards the autonomous enterprise (2ND)

個数:

AI in Business : Towards the autonomous enterprise (2ND)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781780176673
  • DDC分類 658.0563

Full Description

While many companies have already begun their journey towards high automation and AI-powered operations, the landscape continues to shift rapidly. This fully revised and extended new edition explores the ever-evolving landscape of AI in business, towards the autonomous enterprise.

Building on the success of the first edition, this book equips corporate decision-makers and IT managers with the knowledge to navigate this dynamic environment, including the latest developments in generative and agentic AI. This book explains the opportunities and risks that the autonomous enterprise presents and how best to navigate the shifting competitive landscape on their journey of change.

This book is your guide to AI innovation, presenting key concepts in real world contexts, covering the art of the possible today and providing glimpses into the future of business.

Contents

Chapter 1: Introduction and Overview

Chapter 2: What You Need to Know About AI

Chapter 3: AI for Innovation

Chapter 4: AI for Efficiency

Chapter 5: The Bionic Customer Service Agent at Siemens Global Business Services

Chapter 6: Retaining the Human Touch at Calderdale Council

Chapter 7: Artificial Intelligence Improving Stroke Care at the Royal Berkshire NHS Foundation Trust

Chapter 8: AI in Sales Optimization at Wärtsilä

Chapter 9: The Autonomous Enterprise

Chapter 10: Automation and Society

Chapter 11: Generative AI and its use case

Chapter 12: Case Study

最近チェックした商品