Country Teachers in City Schools : The Challenge of Negotiating Identity and Place (Studies in Urban-rural Dynamics)

個数:

Country Teachers in City Schools : The Challenge of Negotiating Identity and Place (Studies in Urban-rural Dynamics)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 218 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781666909012
  • DDC分類 371.102

Full Description

Country Teachers in City Schools: The Challenge of Negotiating Identity and Place explores what it's like to be a country teacher in a city school. Through conversations with teachers who grew up one place and ended up teaching in another, Chea Parton investigates the role of place on the personal and professional identity building of teachers as well as the way their identities influence their teaching practice. To conclude, Parton highlights important considerations for teacher education programs as they work to support and prepare teachers to be successful no matter where they land. She also provides concrete teaching strategies that classroom teachers and teacher educators can use to foster place-conscious identity work.

Contents

Contents

List of Tables and Figures

Foreword by Gregory Fulkerson and Alexander Thomas

Acknowledgments

Introduction

Chapter 1: Place, Identity, and Purpose

Chapter 2: Building (Non)Rural Identities

Chapter 3: Portraits of Complexity: Place-Connected Identity

Chapter 4: Language as Rural Identity

Chapter 5: Place and Landscape as Identity

Chapter 6: Understandings of Race and Racism in Rural Schools and Communities

Chapter 7: Place(s) as Pedagogy in the ELA Classroom

Chapter 8: Developing Place-Conscious Teachers

Chapter 9: Rural Futures and Out-Migrant Visibility

References

About the Author

最近チェックした商品