Journal of Character Education Vol 18 Issue 1 (Journal of Character Education)

個数:

Journal of Character Education Vol 18 Issue 1 (Journal of Character Education)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 146 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781648029479

Full Description

The Journal of Character Education is the leading source of cutting-edge knowledge about character education research, theory, practice, and opinion. We define character education broadly to encompass all educational approaches designed to nurture students' knowledge, motivation, skills, and behavior concerning all four aspects of character: moral, performance, civic, and intellectual. The Journal publishes manuscripts that report research relevant to character education, conceptual articles, and book reviews that provide theoretical, historical, and philosophical perspectives on the field of character education as it is broadly defined above. The Journal is also interested in practical articles about implementation and specific programs, and informed opinion statements.

Contents

Articles

Chapter 1. What's Your Why? A Content Analysis of Youth Purpose; Rachel Baumsteiger, Brian Riches, Susan A. Mangan, James McConchie, and Kendall Cotton Bronk.

Chapter 2. Is Self-Reported Optimism a Unique Predictor of Reading and Math Performance in Latinx Elementary School Students? Anna Park, Karen Thierry, Karen Norris, Erika Venzor, and Sandra Nobles.

Chapter 3. Promoting Empathy in Adolescents: An Exploratory Study of the Story Exchange; Rebecca Frausel, Gabriel Velez, Tasneem Mandviwala, and Jennifer Kubota.

Chapter 4. Bullying and Character Development: An Examination of Character Strengths Associated With Bullying and Cyberbullying in Postprimary Schools in Ireland; Jolanta Burke and Conor McGuckin.

Chapter 5. Understanding the Dissemination of Influential Parenting Research: A Rapid Review With Article-Level Metrics; Andrew C. Pool, Danielle Doolittle, Nora Laberee, Shannon Traurig, and Kenneth R. Ginsberg.

Chapter 6. A Meta-Analysis of the What Works in Character Education Research; Keith Johnson, Robert E. McGrath, Melinda Bier, Mitch Brown, and Marvin W Berkowitz.

Chapter 7. VOICES: Holding Schools Accountable for Equity in Character Measurement: Bridging Theory and Practice; Madora Soutter, Shelby Clark, and Alison Lee.

Chapter 8. OPINION: Animal Welfare: Are We Looking the Other Way? Enrique Chaux.

最近チェックした商品