Middle Grades Research Journal Vol 12 Issue 1 (Middle Grades Research Journal)

個数:

Middle Grades Research Journal Vol 12 Issue 1 (Middle Grades Research Journal)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 122 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781641133876

Full Description

Middle Grades Research Journal (MGRJ) is a refereed, peer reviewed journal that publishes original studies providing both empirical and theoretical frameworks that focus on middle grades education. A variety of articles are published quarterly in March, June, September, and December of each volume year.

Contents

Chapter 1. Meta-Analytic Evidence for Year-Round Education's Effect on Science and Social Studies Achievement; Dan Fitzpatrick.

Chapter 2. An Analysis of Discipline-Specific Academic Language Learning in Middle-School Students; Meghan A. Sweeney and Dianna Townsend.

Chapter 3. The Effects of School Grade Span Configuration on Student Achievement in Middle School-Aged Children; Stacy L. Starks, DeAnna Owens-Mosby, and Ernest A. Rakow.

Chapter 4. Using Cluster Analysis to Explore Differences in the Reader Self-Perceptions of Adolescent Struggling Readers; Lindsey A. Chapman, Mary Beth Calhoon, and Jennifer Krawec.

Chapter 5. Middle School Football, Sense of School Membership, and Student Delinquency; Stephen J. Caldas, Stephanie V. Caldas, and Kevin Kurrus.

Chapter 6. Picturing School: Exploring Middle School Students' Perceptions of What Supports and Hinders Academic Success; Kathleen M. Alley.

Chapter 7. Making Meaning With Graphic Novels; Amy A. Bender.

Chapter 8. The Hybrid Effect: Perceptions and Experiences of University Students Regarding Hybrid Coursework in a Middle Level Education Program; Ellis Hurd and Angela Bowden.

最近チェックした商品