The Growth Leader : Strategies to Drive the Top and Bottom Lines

個数:

The Growth Leader : Strategies to Drive the Top and Bottom Lines

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 200 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781639080472
  • DDC分類 658.4092

Full Description

Growth is a leadership issue, not a sales issue. However you define business growth—total revenue, net income, margin expansion, number of products and services, or customer loyalty—sustained and strategic growth requires an organization to do more than sell by simply communicating the value of its products or services. It must create value in the way it sells by delivering a compelling experience that adds value beyond the product itself. As a leader, it's your job to build and guide that experience.

The Growth Leader reveals how top executives create profitable growth through the intersection of strategy, leadership, and sales. With a clear strategy, inspiring leadership, and aligned sales, powerful leaders understand that true competitive advantage doesn't come from innovation alone but belongs to companies that use their sales organization to add and create value. In this leadership guide, you'll learn how to ensure growth strategy is aligned at every level of the company, from boardroom initiatives to daily customer interaction.
Best-selling leadership author and business growth consultant Scott Edinger helps CEOs and leaders intentionally and strategically engage with the customer experience to differentiate, innovate, cultivate loyalty, and grow. With this growth strategy mindset, your teams will know what they're supposed to be doing, have the skills to accomplish their work at a high level, and be properly supported by systems, process, and environment. But they can only do all this if you lead them. Are you ready to be a Growth Leader?

最近チェックした商品