The Hawke Method : The Three Principles of Marketing that Made over 3,000 Brands Soar

個数:

The Hawke Method : The Three Principles of Marketing that Made over 3,000 Brands Soar

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 190 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781631957017
  • DDC分類 658.8

Full Description

Ever wonder how the biggest brands in the world make it to the top? Here's a hint: it's more than just a well-placed billboard or a TV ad.

According to Erik Huberman, the Founder and CEO of Hawke Media, there's a common framework behind every successful marketing strategy. After helping over 3,000 brands find success through his holistic approach, Erik has distilled the art of marketing into three core elements: awareness, nurturing, and trust. Without all three, the system fails.

From fledgling students to seasoned industry veterans, anyone can gain from the shrewd strategies in The Hawke Method. And use them to fly above the competition. 

最近チェックした商品