Enacting Differentiation in the Teacher Classroom : Practical Strategies for Modeling and Reflection

個数:
  • 予約

Enacting Differentiation in the Teacher Classroom : Practical Strategies for Modeling and Reflection

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 160 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781538194560

Full Description

Enacting Differentiation in the Teacher Education Classroom: Practical Strategies for Modeling and Reflection explores the vital role of Differentiated Instruction (DI) in teacher education programs, offering practical strategies for integrating DI into courses across the program. It provides actionable tools and strategies for preparing future educators to meet the diverse needs of all students through engagement with and reflection on inclusive teaching practices.

Main Features of the Book:
· Reflection questions for both teacher educators and preservice teachers at the end of each chapter
· Strategies and tools for enacting differentiation within four basic areas: environment, content, process, and product
· Strategies and tools for pre-assessment to help plan for differentiation
· Ideas for building faculty knowledge and skill in implementing differentiated instruction

Contents

Introduction
Chapter 1: Introducing the Differentiated Classroom to Your Preservice Teachers
Chapter 2: How Assessment Supports Differentiated Instruction
Chapter 3: Differentiation by Environment
Chapter 4: Differentiation by Content
Chapter 5: Differentiation by Process
Chapter 6: Differentiation by Product
Chapter 7: Differentiated Instruction Across the TEP: Building Faculty Capacity
Appendix A: Graphic Organizer for Utilization of the Dual Role Reflection Model
Appendix B: Synthesis Reflection Questions for Instructors and Preservice Teachers
Appendix C: Preservice Teacher Questions for Reflecting on Differentiated Instruction within Clinical Placements

最近チェックした商品