Integrating an Awareness of Selfhood and Society into Virtual Learning (Advances in Educational Technologies and Instructional Design)

個数:

Integrating an Awareness of Selfhood and Society into Virtual Learning (Advances in Educational Technologies and Instructional Design)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 351 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781522521822
  • DDC分類 371.334

Full Description

Recent technological advances have opened new platforms for learning and teaching. By utilizing virtual spaces, more educational opportunities are created for students who cannot attend a physical classroom environment.

Integrating an Awareness of Selfhood and Society into Virtual Learning is a pivotal reference source that discusses the latest scholarly perspectives on creating meaningful learning and sensory engagement in virtual learning spaces, and examines how selfhood is expressed in these environments. Highlighting emerging topics in education, such as gender considerations, leadership development, and situated learning, this book is ideally designed for professionals, practitioners, graduate students, and academics interested in the role of virtual reality in learning contexts.

最近チェックした商品