Teaching Kids to Read : Embracing Guided Reading in Primary School Classrooms

個数:

Teaching Kids to Read : Embracing Guided Reading in Primary School Classrooms

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781510769243
  • DDC分類 372.4162

Full Description

"A solid resource to help teachers understand the basic foundation for literacy development through guided reading in the primary grade." -Patti Ulshafer, first-grade teacher

Develop successful readers with these strategies for before, during, and after reading.

In Teaching Kids to Read, Gail Saunders-Smithdescribes the cognitive processes of emergent readers and provides educators with clear guidelines for promoting reading comprehension with small groups of young learners.

A variety of exercises included helps children to locate, record, retrieve, and manipulate information from texts while enablingteachers to measure how students respond in oral, written, graphic, and three-dimensional forms.

Topics covered include:

Aliteracy
Coaching statements
Elements of craft
False positive readers
Fresh text
Guided reading
Instructional practice
Metacognition
Phonemic awareness
Self-monitoring
Shared reading
Sight words
Study skills
Teacher talk
Workable words
and more!

最近チェックした商品