Beginning Rust : Get Started with Rust 2021 Edition (2ND)

個数:

Beginning Rust : Get Started with Rust 2021 Edition (2ND)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 413 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781484272077
  • DDC分類 005.133

Full Description

Learn to program with Rust 2021 Edition, in an easy, step-by-step manner on Unix, the Linux shell, macOS, and the Windows command line.  As you read this book, you'll build on the knowledge you gained in previous chapters and see what Rust has to offer.   

Beginning Rust starts with the basics of Rust, including how to name objects, control execution flow, and handle primitive types. You'll see how to do arithmetic, allocate memory, use iterators, and handle input/output. Once you have mastered these core skills, you'll work on handling errors and using the object-oriented features of Rust to build robust Rust applications in no time.

Only a basic knowledge of programming in C or C++ and familiarity with a command console are required. After reading this book, you'll be ready to build simple Rust applications.

What You Will Learn

Get started programming with Rust
Understand heterogeneous data structures and data sequences
Define functions, generic functions, structs, and more
Work with closures, changeable strings, ranges and slices
Use traits and learn about lifetimes  

Who This Book Is For 

Those who are new to Rust and who have at least some prior experience with programming in general: some C/C++ is recommended particularly.

Contents

1. Printing on Terminal.- 2. Doing Arithmatic.- 3. Naming Objects.- 4. Controlling Execution Flow.- 5. Using Data Sequences.- 6. Using Primitive Types.- 7. Enumerating Cases.- 8. Using Heterogeneous Data Structures.- 9. Defining Functions.- 10. Defining Generic Functions and Structs.- 11. Allocating Memory.- 12. Data Implementation.- 13. Defining Closures.- 14. Using Changeable Strings.- 15. Ranges and Slices.- 16. Using Iterators.- 17. Input/Output and Error Handling.- 18. Using Traits.- 19. Object-Oriented Programming.- 20. Standard Library Collections.- 21. Drops, Moves, and Copies.- 22. Borrowing and Lifetimes.- 23. More about Lifetimes.

最近チェックした商品