Interactive C# : Fundamentals, Core Concepts and Patterns (1st)

個数:
電子版価格
¥5,739
  • 電子版あり

Interactive C# : Fundamentals, Core Concepts and Patterns (1st)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 494 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781484233382
  • DDC分類 005

Full Description

Discover object-oriented programming with core concepts of C# in this unique tutorial. The book consists of four major sections which cover 15 core topics - nine of them are dedicated to object-oriented programming, five of them are dedicated to advanced concepts of C#, and one of them is dedicated to design patterns, with coverage of three Gang of Four design patterns with C# implementations. Finally, Interactive C# contains an FAQ section to cover all of these topics.

This book uniquely presents a two-way discussion between a teacher and students. So, with this book you will have the feel of learning C# in a classroom environment or with your private tutor. Your teacher will discuss the problems/topics and ask you questions; at the same time, counter questions are provided to clarify points where necessary.

What You Will Learn

Become proficient in object-oriented programming

Remake yourself as a great C# programmer

Test your skills in C# fundamentals

Use Visual Studio to write, compile and execute your code

Who This Book Is ForProgrammers who want to understand the concepts and implementation of object-oriented programming in C#.

Contents

Chapter 1: Object Oriented Programming Concepts.- Chapter 2. Class and Objects.- Chapter 3. The concept of inheritance.- Chapter 4. Inheritance in depth.- Chapter 5. Interfaces,- Chapter 6. Properties.- Chapter 7. Important comparisons,- Chapter 8.- OOPs concepts revisited.- Chapter 9. Consult with the experts.- Chapter 10. Exceptions.- Chapter 11. Disposals through garbage collections.- Chapter 12. Generics[25-30].- Chapter 13. Flexibilities with anonymous methods.- Chapter 14.Become a hero in the real world.- Chapter 15. Winning notes and the road ahead.

最近チェックした商品