Institutional Change from within : Teaching and Learning in Higher Education (Changing the Light Bulb)

個数:

Institutional Change from within : Teaching and Learning in Higher Education (Changing the Light Bulb)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781475835984
  • DDC分類 378.125

Full Description

This book offers real-life depictions of how colleges and universities are remaking their Teaching & Learning practices by confronting complacency and building new kinds of futuristic and humanistic programs and practices. Chapter authors present dynamic case studies from 5 institutions in 5 states along with touching interviews that provide insights about being a change agent and impacting institutional change. Probing questions are offered to readers along with a unique worksheet designed to intentionally promote new light bulb moments at one's own college/university. This book offers thought-provoking and instructive insights into the personalities and policies that enhance, or detract from, institutional evolution and provides practical insights into key levers for targeted, transformational growth. Each case study includes information about the Background for the Change Initiative, the Change Initiative Itself, Challenges & Successes, and Lessons Learned.

Contents

Dedication
Acknowledgments
Introduction
Light Bulb Motif
Chapter 1: Improving Instruction when Transitioning to Online Service Models: Opportunities, Challenges, Complexities
Brad Cawn, Roosevelt University (IL)
Chapter 2: Preparing Metacognative Educational Leaders
Heather Donnelly and Dr. Jeff Linn, SUNY, The College at Brockport (NY)
Chapter 3: Aligning Assessment and Instruction
Dr. Imani Akin and Dr. Crystal Neumann, American College of Education (IN)
Chapter 4: Lightbulb in American Education: Catalyzed Change to Encourage Student Persistence in STEM
Dr. Nancy Kaufmann, Dr. Sarah Grubb, and Dr. Marcie Warner, University of Pittsburgh (PA)
Chapter 5: Issues, Obstacles, and Challenges of Systematic Change in Curriculum and Instruction
Dr. Jennifer G. Beasley and Dr. Derrick Mears, University of Arkansas (AR)
Conclusion
Appendix: Light Bulb Moment Worksheet

最近チェックした商品