Literacy Coaching in the Secondary Grades : Helping Teachers Meet the Needs of All Students (The Guilford Series on Intensive Instruction)

個数:

Literacy Coaching in the Secondary Grades : Helping Teachers Meet the Needs of All Students (The Guilford Series on Intensive Instruction)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 244 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781462546695
  • DDC分類 418.40712

Full Description

Too many adolescent learners still struggle with reading. This much-needed guide shows how to support teachers in providing effective literacy instruction in the content areas, which can be intensified as needed within a multi-tiered framework. Adaptive Intervention Model (AIM) Coaching was created for grades 6-8, but is equally applicable in high school. The book gives instructional coaches an accessible blueprint for evaluating, developing, and reinforcing each teacher's capacity to implement evidence-based literacy practices. User-friendly features include case studies, end-of-chapter reflection questions and key terms, and reproducible tools. Purchasers get access to a companion website where they can download and print the reproducible materials--plus supplemental lesson plans and other resources--in a convenient 8 1/2" x 11" size.

Contents

I. Introduction
1. The State of Adolescent Literacy
2. What Do We Do about These Poor Outcomes?
3. Common Schoolwide Support Models
II. Instructional Practices Every Secondary Literacy Coach Should Know
4. Using Data
5. Challenges in Choosing Text for Intensive Instruction
6. Features of Effective Instruction
7. Evidence-Based Content-Area Literacy Practices to Support Students with Intensive Needs
8. Fidelity of Implementation
III. An Adaptive Coaching Model to Improve Literacy Instruction for All Students
9. An Adaptive Approach to Literacy Instructional Coaching: Enhancing Intensive Instruction in a Schoolwide Literacy Model
10. An Introduction to AIM Coaching
11. Determining Teachers' Skill and Will Levels
12. Tailoring Support to Meet Teachers' Needs
13. AIM Coaching Case Study
References
Index

最近チェックした商品