International Perspectives on Forest School : Natural Spaces to Play and Learn

個数:
電子版価格
¥6,463
  • 電子版あり

International Perspectives on Forest School : Natural Spaces to Play and Learn

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 232 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781446259146
  • DDC分類 372.1384

Full Description

Forest School is now implemented across a wide range of settings both nationally and internationally, and this book explores the global similarities between the Forest School approach and how natural spaces are being used all over the world.

Written by a range of international authors, the text includes perspectives from:



- Sweden

- Portugal

- Brazil

- Germany

- Slovenia

- South Africa

- Australia

- USA and Canada

- India



It considers the impact that global influences have on early learning, and reflects on how the Forest School approach is used in the UK.



With case studies, annotated further reading and points for practice this is a key text for all those studying Early Childhood Studies, Early Years and Primary Education.



Sara Knight is Principal Lecturer at Anglia Ruskin University. She is a trained Forest School practitioner and author of Forest Schools For All, Risk and Adventure in Early Years Outdoor Play and Forest School and Outdoor Learning (all published by SAGE).

Contents

The Impact of Forest School on Education for Sustainable Development in the Early Years in England - Sara Knight
Talking in Wild Outdoor Spaces: Children Bringing Their Interests to Their Teachers in Wales - Jane Waters
Nature, Adventure and Early Education. A Regional Approach in Germany - Jochem Schirp and Martin Vollmar
Outdoor Play in a Swedish Preschool Context - Eva Ärlemalm-Hagsér and Anette Sandberg
Increasing Experiential Learning Using Ecoremediations in Slovenia - Mojca Kokot Krajnc and Ana Vovk Korže
Early Outdoor Learning in Portugal - Aida Figueiredo, Gabriela Portugal, Pedro Sá-Couto and Carlos Neto
Building Sustainability through Consumption in Brazil - Edson Grandisoli
The 'Veggie Bag' and Its Potential for 'Connected Knowing' - An Experience from a South African Context - Theodora Papatheodorou
Play in Nature: Bush Kinder in Australia - Sue Elliott
Aboriginal Children's Participation and Engagement in Bush School - Libby Lee-Hammond and Elizabeth Jackson-Barrett
Teaching Teachers to Use the Outdoor Environment in the USA - Christian Winterbottom and Vickie E. Lake
Health Lessons from Nature in the US - Ithel Jones and Tingting Xu
Cultivating Canadian Learners - Outside! - Lori Driussi
Indian Children's Perceptions of their School Environment - Mallika Kanyal

最近チェックした商品