Schoolwide Collaboration for Transformative Social Emotional Learning

個数:

Schoolwide Collaboration for Transformative Social Emotional Learning

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781440876592
  • DDC分類 370.1534

Full Description

Schools and libraries can make a difference by teaching kids how to identify and cope with emotions, how to communicate with confidence and empathy, and how to persevere even when things are difficult.

The authors of this helpful text define transformative social-emotional learning and its impact on students and schools. They present current brain research to support social-emotional programming in a whole school program with collaborative lesson ideas adaptable to all age levels for the use of counselors, librarians, administrators, classroom teachers, and all special area teachers. All lessons provide lists of extended student and faculty readings.

Illustrating and highlighting how social-emotional programming helps foster and transform the culture of a school to one of belonging and acceptance, the authors also provide necessary application lessons for all educators in all areas of a school, including ideas for such common areas as playgrounds, cafeterias, classrooms, and libraries, and even ideas for implementation by school administrators.

Research cited predicts desired outcomes, including a culture of belonging, increased student engagement and achievement, and a more compassionate school staff. Ideas and activities provided for professional development for educators benefit students and staff alike.

Contents

Introduction
PART I PEDAGOGY AND RESEARCH
Chapter 1 What Is Transformative Social Emotional Learning?
Chapter 2 Pedagogy
Chapter 3 Equity
Chapter 4 Benefits of TSEL Programming in Schools
Chapter 5 Transforming Curriculum by Integrating the Arts and Rethinking Social Studies
Chapter 6 Adult Transformative Social Emotional Learning
PART II ROLES AND RESPONSIBILITIES
Chapter 7 Administration
Chapter 8 School Counselor
Chapter 9 Librarian
Chapter 10 Classroom Teachers
Chapter 11 Special Education and Learning Support Teachers
Chapter 12 School Support Staff
Chapter 13 Family and Community Involvement
PART III OUTCOMES
Chapter 14 Creating a Culture of Belonging
Chapter 15 TSEL and Student Achievement
Chapter 16 Preserving Passionate Educators
Chapter 17 Community and Family
PART IV APPLICATION
Chapter 18 Mindfulness and Self-Awareness
Chapter 19 Emotional Regulation
Chapter 20 Social Responsibility
Chapter 21 Building and Managing Relationships
Chapter 22 Decision-Making and Citizenship
Index

最近チェックした商品