Critical Pedagogical Strategies to Transcend Hegemonic Masculinity (Radical Animal Studies and Total Liberation 7) (2021. VI, 218 S. 225 mm)

個数:

Critical Pedagogical Strategies to Transcend Hegemonic Masculinity (Radical Animal Studies and Total Liberation 7) (2021. VI, 218 S. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 218 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433183379

Full Description

This book presents educational strategies for combating the harmful effects of hegemonic masculinity in the college classroom. The critical pedagogy presented in this book challenges some of the heteronormative tendencies present in the fields of media studies, literary studies, linguistic studies, philosophy, and critical thinking.

Contents

Amber E. George/Russell W. Waltz: Introduction: Why Critical Pedagogy?: Illustrating the Importance of Critical Pedagogical Strategies in the Classroom - Feminist Approaches to Disrupting Hegemonic Masculinity and Sexism - Crystal Benedicks/Adriel M. Trott: "She Really Got You." Transcending Hegemonic Masculinity at a College for Men - Jenn M. Jackson/Hilary N. Tackie: We Are How We Teach: Black Feminist Pedagogy as a Move Towards the Legibility and Liberation of All - Jessica Ruth Austin: "I'll Huff and I'll Puff": Becoming Masculine in Fables - Purnur Ozbirinci: Feminist Mythmaking: Reclaiming the Myth - Russell W. Waltz: Implicit Attitudes and Explicit Harms: Combating Biases that Hinder Inclusivity - Anti-heterosexist Approaches to Disrupting Hegemonic Masculinity and Sexism - Mária I. Cipriani: "Sex≠Gender!" Reframing Cultural and Linguistic Assumptions in Undergraduate Courses - Zuzanna A. Jusińska: Grammatical Gender Trouble: Counteracting the Discriminatory Nature of Grammatically Gendered Languages - Emily Donovan: Putting the T and the Q into First-Year Composition: Using Queer Theory to Make Courses Trans-inclusive - Camille S. Alexander: Disrupting Hegemonic Masculinity: An Argument for Reconstructing the Literature Classroom - Stephen Ogheneruro Okpadah: Queer Pedagogy and Engaging Cinema in LGBTQIA+ Discourse in Africa - Omar Swartz: Becoming an Ally in the College Classroom: One Front in the Battle Against Homophobia - Editors' Biographies - Contributor Biographies - Index.

最近チェックした商品