Classroom Discourse and Democracy : Making Meanings Together (Educational Psychology .13) (2012. XVI, 211 S. 225 mm)

個数:

Classroom Discourse and Democracy : Making Meanings Together (Educational Psychology .13) (2012. XVI, 211 S. 225 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 211 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781433112850

Full Description

This book provides practitioners and scholars with a number of practical tools for studying and implementing democratic learning processes within schools, and theorizes these tools in relation to current developmental learning and democratic theory. Three dimensions of knowledge are framed - foundational, expert, and personal - and the place of each in the construction of democratic classroom understandings is explored. Based on a two-part analysis of the roles students played in a number of pedagogically diverse classroom discussions, three different forms of learning experience are then presented - teacher-led, student-led, and co-led learning. While all three forms of learning experience are seen as valuable to a fully realized democratic pedagogy, each form is shown to possess a distinctive set of affordances and constraints in relation to the many varied challenges involved in fostering children's academic growth and learning.

最近チェックした商品