Effective Teacher Evaluation : A Guide for Principals

個数:

Effective Teacher Evaluation : A Guide for Principals

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 128 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781412914826
  • DDC分類 371.144

Full Description

  Enrich the quality of teaching and learning in your school with meaningful teacher evaluations!

Effective teacher evaluation is at the core of improving the quality and value of education and principals bear the responsibility of implementing a teacher evaluation program that helps develop highly qualified teachers and promotes high academic standards. In their easy-to-use handbook, evaluation experts Kenneth D. Peterson and Catherine A. Peterson offer a fresh, innovative look into teacher evaluation methods, focusing on three central areas: 1) increasing the amount of objective data, 2) increasing teacher involvement, and 3) increasing the technical and sociological quality of the evaluation process. This excellent resource provides specific "how-to" methods to help principals:



Use the best objective evidence available
Put the teacher at the center of the process
Use multiple data sources
Use data sources which vary by individual teacher
Incorporate student achievement data
Inspire ongoing teacher reflection and analysis

Use the specific strategies and best practices in this practical guide to help inspire quality teaching and high academic achievement!

Contents

Preface
About the Authors
1. The Principal and Teacher Evaluation
2. How Principals Promote Effective Teacher Evaluation
3. Documenting Student Learning
4. Documenting Classroom Program Quality
5. Documenting Student and Parent Satisfaction
6. Encouraging and Documenting Teacher Professional Activity
7. The Principal Provides Information, Expert Judgment, and Supervision
8. The School District Implements Effective Teacher Evaluation
9. Dealing With the Unsatisfactory Teacher
Resource A: Stages for Dealing With the Unsatisfactory Teacher
Resource B: What Can Go Wrong
Bibliography
Index

最近チェックした商品