Inclusive Education in a Strengths-Based Era : Mapping the Future of the Field (The Norton Series on Inclusive Education for Students with Disabilities)

個数:

Inclusive Education in a Strengths-Based Era : Mapping the Future of the Field (The Norton Series on Inclusive Education for Students with Disabilities)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 112 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781324015994
  • DDC分類 371.9046

Full Description

In this inaugural book in their Inclusive Education for Students with Disabilities series, Michael L. Wehmeyer and Jennifer A. Kurth explore central, defining questions for the field of special and inclusive education: who, what and where do we teach; what works in inclusive education; and where does inclusive education go now?

Arguing that the concept of disability for the past fifty years has emphasised students as incapable and incompetent, the authors propose instead to build on a growing understanding that students with disabilities can be successful and meet high expectations, and that educators have the knowledge and skills to achieve this. From this strength-based perspective, the presumption is that disability is part of, and not apart from, typical human functioning.

Using this lens, Wehmeyer and Kurth describe effective practices to guide instruction in inclusive settings—practices that begin with a consideration of each student's strengths and capacities, rather than with a diagnosis.

最近チェックした商品