Participation and Entitlement in Educational Development : Accounts of Participatory Practitioner Research in Botswana

個数:

Participation and Entitlement in Educational Development : Accounts of Participatory Practitioner Research in Botswana

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781138713925
  • DDC分類 300

Full Description


This title was first published in 2003. The Botswana Inservice and Preservice Project (BIPP), funded by the UK's Department for International Development and launched in 1996, was designed to enhance the quality of education in Botswana. It was a multi-faceted project encompassing initial teacher training, differentiated and mixed ability teaching and the development of a national learning resource centre. Key features included teamwork, local ownership and the fostering of a spirit of collaboration. During the project several themes kept recurring: entitlement, inclusion, partnership, ownership, participation and empowerment. This volume presents the outcomes of a variety of practitioner research projects illustrating the importance of these themes. These studies show genuine, professional engagement with real change in response to identified development needs in schools, regional clusters and colleges of education. They also communicate that to be effective, planned educational change must take account of the uniqueness of each context in terms of its people culture, economic and political policy.

最近チェックした商品