価値主導のサービス・イノベーション<br>Innovating in a Service-Driven Economy : Insights, Application and Practice

個数:

価値主導のサービス・イノベーション
Innovating in a Service-Driven Economy : Insights, Application and Practice

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 216 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781137409010
  • DDC分類 658.4063

Full Description

The global digital revolution has changed consumer society, service expectations, and funding models forever. Value Driven Service Innovation explores these changes from the perspectives of leading thinkers and practitioners in the field of innovation today.

Contents

PART I: INNOVATING IN THE AMAZON ECONOMY: PROPOSING A NEW MODEL 1. Explaining The Amazon Economy And The Need For A New Model In Innovation 2. The New Model Of The Innovative Firm PART II: INSIGHTS: WHAT IS MOST IMPORTANT FOR INNOVATION TO SUCCEED? 3. Insights From Service Innovation Thinkers (Teece, Chesbrough, Vargo) 4. Insights From Service Innovation Practitioners PART III: APPLICATION: CREATING VALUE IN THE COMPONENTS OF SERVICE INNOVATION: STATEMENTS, METHODOLOGY, AND CHECKLIST 5. Innovation Capacity 6. Innovation Ability 7. Innovation Commercialization And Value Formation 8. An Innovation Audit: The SIT Checklist PART IV: PRACTICE: ANALYZING CASES WITH THE SERVICE INNOVATION TRIANGLE 9. Apple And Nokia: The Transformation From Products To Services 10. Amazon And Borders: From Sector Focus To Competence Focus 11. Facebook And Myspace: The Importance Of Social Networks 12. Tesco And Sainsbury's: The Need To Turn Ideas Into Action 13. Kodak And Xerox: How High Risk Aversion Kills Companies PART V: SUMMARY & CONCLUSION: THE USE AND VALUE OF THIS BOOK 14. The SIT Methodology

最近チェックした商品