Applying College Change Theories to Student Affairs Practice (New Directions for Community Colleges)

個数:

Applying College Change Theories to Student Affairs Practice (New Directions for Community Colleges)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 104 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781119278450
  • DDC分類 378

Full Description


Student affairs professionals are critical to the efforts to improve students' experiences and outcomes--especially in two-year institutions. This volume explores the history of student development and college impact theories and models in relation to two-year institutions. Topics covered include: * analysis of the applicability of the literature for diverse and current community colleges and student populations, * implications for practitioners, and * presentation of alternative models and lenses. This is the 174th volume of this Jossey-Bass quarterly report series. Essential to the professional libraries of presidents. vice presidents, deans, and other leaders in today's open-door institutions, New Directions for Community Colleges provides expert guidance in meeting the challenges of their distinctive and expanding educational mission.

Contents

EDITORS NOTES 5 C. Casey Ozaki, Robin L. Spaid 1. Moving from Student Development to Student Success 9 Rosemary Gillett-Karam 2. College Impact Theories Past and Present 23 C. Casey Ozaki 3. Applying the Socio-Ecological Outcomes Model to the Student Experiences of Men of Color 35 Frank Harris III, J. Luke Wood 4. Tracing LGBTQ Community College Students Experiences 47 Eboni M. Zamani-Gallaher, Devika Dibya Choudhuri 5. Nurturing Student Success in Tribal Colleges 65 Loretta M. DeLong, Gerald E. Monette, C. Casey Ozaki 6. Relating Theories to Practice in an International Context 75 Miriam J. Carter, Francisco J. Marmolejo, Robin L. Spaid 7. Student Affairs: Moving from Theories and Theorists to Practice and Practitioners 85 Rosemary Gillett-Karam 8. Anticipating Practices and Theories in the Future 93 Robin L. Spaid, C. Casey Ozaki INDEX 101

最近チェックした商品