Global Dialogue on Media Dynamics, Trends and Perspectives on Public Relations and Communication : Proceedings of the International Conference on Public Relations and Media Communication, (PRMC 2024), June 28-30, 2024, Beijing, China

個数:

Global Dialogue on Media Dynamics, Trends and Perspectives on Public Relations and Communication : Proceedings of the International Conference on Public Relations and Media Communication, (PRMC 2024), June 28-30, 2024, Beijing, China

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 690 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032932309
  • DDC分類 659.2

Full Description

This book contains the proceedings of the International Conference on Public Relations and Media Communication (PRMC 2024) which explore the dynamic intersections of public relations and media in today's rapidly evolving landscape.

It has a repository of innovative research, insightful discussions, and emerging trends in digital media strategies, crisis communication, media ethics, public relations in the age of social media, and the impact of emerging technologies on media practices. It touches upon a wide array of topics and provides a comprehensive overview of the latest advancements and challenges in these fields. With innovative research contributions and case studies from around the world, this book will be instructive in shaping the way we look at the world of media and ourselves.

This is a highly useful guide for university professors, research scholars, writers, journalists and media professionals who wish to stay updated on the recent shifts in public relations and media communication

Contents

Chapter 1 Culture and Cultural Communication

Chapter 2 Social Phenomena and Psychological Issues

Chapter 3 Social Media and Impact

Chapter 4 Public Relations

Chapter 5 Educational Research

Chapter 6 Business and Marketing Strategy

最近チェックした商品