The Dialogic Classroom in Higher Education : Revolutionary Listening for Curiosity, Engagement, and Deep Learning

個数:

The Dialogic Classroom in Higher Education : Revolutionary Listening for Curiosity, Engagement, and Deep Learning

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 196 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032913438
  • DDC分類 378.177

Full Description

The Dialogic Classroom in Higher Education is a step-by-step guide to leveraging Reflective Structured Dialogue as a pivotal pedagogical tool to boost student curiosity, engagement, and content acquisition.

Learning environments where students are engaged—with instructors, with each other, and with course content—are carefully crafted spaces where listening to understand and speaking to be understood are community norms. Blending rich data with the diverse classroom experiences of the co-authors, this book introduces readers to the theory and practice of dialogic pedagogy and charts a path for creating Dialogic Classrooms that are effective and adaptable.

A nuts-and-bolts guide to better listening, speaking, and engagement in college classrooms, this book is a go-to resource for faculty looking to foster robust, interesting, and brave educational spaces.

The Dialogic Classroom was co-created with Essential Partners, the pioneers of Reflective Structured Dialogue. Essential Partners is a non-profit based in Cambridge, MA, USA.

Contents

1. Structuring for Listening: Foundations of the Dialogic Classroom 2. Why Listening? Shifting Classroom Culture 3. Preparation: Creating Space for Listening 4. When Students Listen to Themselves: Reflection as Critical Practice 5. The Curiosity Engine: Questions as Catalysts for Deep Listening and Learning 6. Dialogue for Science Learning: A Case Study (by Jonathan Garlick)

最近チェックした商品