アメリカ手話教育通訳入門<br>Introducing ASL-English Educational Interpreting (Translation Practices Explained)

個数:
  • 予約

アメリカ手話教育通訳入門
Introducing ASL-English Educational Interpreting (Translation Practices Explained)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032729237

Full Description

This textbook offers a clear and accessible introduction to educational interpreting, focusing on the unique demands of working with deaf students in public school settings. Most interpreters begin their careers in these environments, often without specific preparation for the developmental and educational needs of deaf children.

The book explores the structure of school interpreting, the roles of key stakeholders, and the language and literacy development of deaf learners. It also examines interpreter responsibilities, practical strategies, and the day-to-day logistics of classroom work.

With guidance on interpreter assessment, tools for collaboration with teachers, and tips for creating inclusive classrooms, this is an essential resource for students in interpreting and related programs, as well as educators and practitioners seeking to support deaf students more effectively.

Contents

Foreword by Dr. E. Winston, Chapter 1: Preface, Chapter 2: Introduction, Chapter 3: The System, Constituents and Stakeholders, Chapter 4: The Curriculum and Academic Content Areas, Chapter 5: Deaf Students, Chapter 6: Language and Literacy, Chapter 7: Interpreting Theory, Processes and Decision Making, Chapter 8: Logistics of Educational Interpreting, Chapter 9: Final Thoughts, Glossary,Index

最近チェックした商品