ゲームと犯罪<br>Video Games, Crime, and Control : Getting Played (Routledge Studies in Crime, Culture and Media)

個数:

ゲームと犯罪
Video Games, Crime, and Control : Getting Played (Routledge Studies in Crime, Culture and Media)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 190 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781032388038
  • DDC分類 794.84556

Full Description

Discussing the state of play in contemporary popular culture, specifically the role of crime and crime control in the video game medium, this book discusses the criminological importance of video games.

Pulling together an international group of scholars from Brazil, Canada, Sweden, the United Kingdom, and the United States, this edited volume analyzes a wide range of noteworthy video games, including Bioshock, Death Stranding, Diablo 2, Beat Cop, The Last of Us, Disco Elysium, Red Dead Redemption, P.T., Spider-Man, Spider-Man: Miles Morales, Star Wars Jedi: Fallen Order, and Grand Theft Auto. The book thus seeks to advance dialog on video games as important cultural artifacts containing significant insights regarding dominant perceptions, interests, anxieties, contradictions, and other matters of criminological interest.

Covering policing, vigilantism, different forms of violence, genocide, mental illness, and criminological theory, Video Games, Crime, and Control will be of great interest to students and scholars of Criminology, Media Studies, and Sociology, specifically those focusing on Game Studies and Cultural Criminology.

Contents

Introduction

Kevin F. Steinmetz & Jonathan A. Grubb

Chains in Bioshock: The Illusion of Freedom and Free Will

Melissa A. Petkovsek

The Apprehensive Violence of Death Stranding: Meditations on Ropes and Sticks

Kevin F. Steinmetz

"Are You Sure the Only You is You?": Domestic Violence and Critiquing the Other in the Spectral Remains of P.T.

Sara Skott & Karl-Fredrik Scott Bengtson

Demonology, Dark Fantasy, and the Devil: Representations of Early Criminological Theory and Justice in Diablo 2.

Chad Posick

"We're Thieves in a World that Don't Want Us No More": The Red Dead Redemption Series as a Case Study of the Philosophies of Punishment

Shon M. Reed, Logan P. Kennedy, & Breanna Boppre

Making Light of Darkness: Crime and Justice in LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

Colin Atkinson

Fighting Fire with Fire: Disco Elysium and procedural (In)Justice

Edward L. W. Green

To Serve and Protect from Behind the Mask: Miles Morales in Marvel's Spider-Man and Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Policing, Justice, and Representation

Christina Fawcett & Steven Kohm

Cynicism in Police Simulation: A Case Study of Beat Cop

James Popham, Andrea Corradi, Michael Ouellet, Sarthak Pal, Chris McDiarmid, Jocelyn Booton, & Michelle Goodridge

最近チェックした商品