Meeting the Challenge of Linguistic and Cultural Diversity in Early Childhood Education (Yearbook in Early Childhood Education)

個数:

Meeting the Challenge of Linguistic and Cultural Diversity in Early Childhood Education (Yearbook in Early Childhood Education)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 216 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807734667
  • DDC分類 370.193410973

Full Description

The volume editors of this work cast an eye towards the future, where US schools and society will be increasingly populated by racially and ethnically diverse groups, more so than any other period in the country's history. Rachel Grant examines the practices and methods in the teaching of second language learners. Fred Genesee and Elena Nicoladis discuss bilingualism in preschool children. S. Jim Campos describes and analyses a preschool programme for Latino children. Celia Genishi and Margaret Borrego Brainard review the ways in which the language capacities of bilingual children are tested by teachers and institutions. Howard L. Smith and Paul E. Heckman look at a playground fight which becomes emblematic of the clashes between Spanish-dominant and English-dominant children. George P. Knight, Martha E. Bernal and Gustavo Carlo compare and contrast socialisation and individual behaviour among Mexican-American children. Francisco A. Villarruel, David R. Imig and Marjorie J. Kostelnick look at different family structures in culturally diverse families and their impact on children. Karen Shu-Minutoli also looks at the family: the characteristics, styles, and support needed in care of disabled, diverse children. Patricia A. Edwards, Kathleen L. Fear and Margaret A. Gallego examine parents' roles in the pursuit of fair education for their children, and how they can affect curriculum. In the last two chapters, Olivia N. Saracho and Bernard Spodek discuss teacher preparation in early childhood education programmes for diverse chilren, and in conclusion, summarise the challenges that face us regarding the issue of linguistic and cultural diversity.

最近チェックした商品