Legislative Learning : The 104th Republican Freshmen in the House (Politics and Policy in American Institutions)

個数:
電子版価格
¥10,447
  • 電子版あり

Legislative Learning : The 104th Republican Freshmen in the House (Politics and Policy in American Institutions)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 352 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780415877534
  • DDC分類 328.7307309049

Full Description

Legislative Learning breaks new theoretical and descriptive ground in examining the political perceptions, policy principles and power plays of the influential 104th Republican freshmen in the U.S. House. This even-handed book builds on the work of leading congressional scholars, and provides a detailed evaluation of coalition politics, freshmen style. Barnett shows how political environments can produce legislators who place a premium on their policy-making goals through a nuanced exploration of factors undergirding member perceptions, policy ambitions, class cohesion, and legislative learning.

Contents

Series Editor Foreword, Steven A. Shull; Foreword, Burdett Loomis; 1. The Watershed Congress and Theory Development; 2. 1997: Three Scenes from Act II of the GOP Revolution; 3. The Reelection Goal and Ambition Theory: Mayhew and Fenno Revisited; 4. The Development of the 104th GOP Freshman Class Cohesion; 5. Perspectives of the 104th GOP Freshmen: An Overview; 6. Freshmen and Principles: The Contract as Mission; 7. Freshmen and Principals: The Perception of a Mandate; 8. The Freshmen as a Political Unit: Limitations and Dimensions; 9. Leadership and Freshman Class Power Relations in the House; 10. Learning by Doing: The Progress of the 104th Class; 11. Putting the 104th Freshman Class into Perspective; Epilogue; Appendix A: Interview List; Appendix B: Research Design and Data Acquisition

最近チェックした商品