Learner Choice, Learner Voice : A Teacher's Guide to Promoting Agency in the Classroom

個数:

Learner Choice, Learner Voice : A Teacher's Guide to Promoting Agency in the Classroom

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 274 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780367610340
  • DDC分類 371.394

Full Description

Learner Choice, Learner Voice offers fresh, forward-thinking supports for teachers creating an empowered, student-centered classroom. Learner agency is a major topic in today's schools, but what does it mean in practice, and how do these practices give students skills and opportunities they will need to thrive as citizens, parents, and workers in our ever-shifting climate? Showcasing authentic activities and classrooms, this book is full of diverse instructional experiences that will motivate your students to take an agile, adaptable role in their own learning. This wealth of pedagogical ideas - from specific to open-ended, low-tech to digital, self-expressive to collaborative, creative to critical - will help you discover the transformative effects of providing students with ownership, agency, and choice in their learning journeys.

Contents

1. What is Student Agency?, 2. The Empowerers of Empowerment, 3. The Digital Generations and the Great Disconnect, 4. Rise of the Creative Class, 5. Modern Learners, Modern Skills, 6. The List, 7. Authentic Assessment for Authentic Learning, 8. The Best of Both Worlds: Providing Student Empowerment in the Age of High-Stakes Learning

最近チェックした商品