New Perspectives Microsoft® 365® & Office® Introductory, First Edition

個数:

New Perspectives Microsoft® 365® & Office® Introductory, First Edition

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 1032 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357882085
  • DDC分類 005.5

Full Description

Using a unique in-depth, case-based approach, Campbell/Carey/Shaffer/Shellman's THE NEW PERSPECTIVES MICROSOFT® 365® & OFFICE® INTRODUCTORY, FIRST EDITION, thoroughly prepares you for the Microsoft Office Specialist (MOS) certification exam and success in your future career. As you apply Microsoft Office skills to real-world business scenarios based on data from market insights, you will sharpen your critical-thinking and problem-solving skills. Professional skills, tips and insights incorporated throughout provide context and relevancy to real-world practice. The text also offers updated coverage of Microsoft 365 features as well as enhanced support for Mac users. In addition, MindTap and up-to-date SAM (Skills Assessment Manager) digital resources provide interactive study tools to help maximize your study time -- and your results.

Contents

WORD MODULES.
1. Creating and Editing a Document: Writing a Business Letter and Formatting a Flyer.
2. Navigating and Formatting a Document: Editing an Academic Document.
3. Creating Tables and a Multipage Report: Writing a Recommendation.
4. Enhancing Page Layout and Design: Creating a Newsletter.
EXCEL MODULES.
1. Getting Started with Excel: Tracking Miscellaneous Expenses for a Conference.
2. Formatting Workbook Text and Data: Creating a Sales Report.
3. Performing Calculations with Formulas and Functions: Staffing a Call Center.
4. Analyzing and Charting Financial Data: Preparing an Investment Report.
ACCESS MODULES.
1. Creating a Database.
2. Building a Database and Defining Table Relationships.
3. Maintaining and Querying a Database.
4. Creating Forms and Reports.
POWERPOINT MODULES.
1. Creating a Presentation: Presenting Information About a Staffing Agency.
2. Adding Media and Special Effects: Using Media in a Presentation for a Parks and Recreation Department.

最近チェックした商品