Child and Adolescent Development in Your Classroom, Topical Approach (4TH)

個数:

Child and Adolescent Development in Your Classroom, Topical Approach (4TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 400 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357765425
  • DDC分類 371.3

Full Description

Bergin/Bergin's CHILD AND ADOLESCENT DEVELOPMENT IN YOUR CLASSROOM, TOPICAL APPROACH, 4e, provides future teachers with authentic, research-based strategies and guidelines for the classroom. Child development concepts are applied to relevant, interesting topics, including classroom discipline, social-emotional development and well-being, how to motivate learners and many others. Individual and group diversity among children is emphasized. Case studies and real-world vignettes bridge the distance between research and the classroom. By linking theory, research, practice and emphasizing application, the book helps teachers create an environment that promotes optimal development in children. With over 1000 new references, the book remains at the cutting edge of research. MindTap online learning experience with videos, applied activities, an e-portfolio and more is also available.

Contents

Section I: FOUNDATIONS OF CHILD DEVELOPMENT.
1. Ways of Thinking about Children.
2. Physical Development and Health.
Section II: THE COGNITIVE CHILD.
3. Classic Theories of Learning and Cognition.
4. Information Processing, Memory, and Problem Solving.
5 Cognitive Ability: Intelligence, Talent, and Achievement.
Section III: THE EMOTIONAL CHILD.
6. Attachment and Personality.
7. Self-Control and Discipline.
8. Emotional Development.
Section IV: THE SOCIAL CHILD.
9. Social Cognition.
10. Social Behavior.
11. Peers, Friends, and Play.
Section V: THE WHOLE CHILD.
12. Language and Literacy.
13. The Self-System and Motivation.
14. The Child in Context: Family Structure, Child Care, and Media.
Glossary.
References.
Name Index.
Subject Index.

最近チェックした商品